tirsdag den 9. juni 2009

#42 Köpenhamn

Jeg er nu selvudlært flyttemand. jeg har pakket alt op på en kærre og trukket det til Sjælland og ind i København, hvor jeg nu har slået mig ned sammen med 2 dejlige mennesker. Det er jo skønt sådan at flytte et helt nyt sted hen, og jeg har da også været ude og berige byen med min tilstedeværelse allerede. Har købt den første fadøl, 2 zoners kort, og en kost og en fejebakke til lejligheden. Sådan! Indtil nu har aftenens menuer stået på Spagett a la Skøren, Leverdreng med rødbeder og i dette øjeblik ligger der klam skinke med klam ost med luftigt brød rundt om og bliver varmet til mig... mums. Jeg glæder mig til at skulle bo i København. Men jeg mangler et sted hvor jeg kan tjene nogen penge. Jeg skal også have fundet ud af med mig selv om jeg skal starte på et studie, nu hvor jeg ikke kom ind på mediehøjskolen, som jeg havde håbet på. Indtil nu er Spansk og Nederlandsk i spil.. hmmm

her er et billede af min udsigt fra værelset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar