torsdag den 23. april 2009

#27 Psyxe !

Hurra! Solen skinner. Græsset er grønt og min hud er endnu ikke blevet rød! Kan det blive meget mere sommerligt? ....det kan det sikkert. Men jeg er sgu ret tilfreds med tingene som de er lige nu. Ikke nok med at vejret er blevet herligt, så skal jeg til optagelsesprøve på Danmarks Mediehøjskole i Emdrup på torsdag (se det bliver spændende), og så har man fået sig en dejlig deler af en lejlighed på Nørrebro sammen med gode venner. Der er succes i luften for tiden.
Ikke nok med det, så har jeg just opdaget at jeg har fået en fast læser, som jeg ikke lige umiddelbart ved hvem er. Så nogen som er personer jeg ikke kender personligt følger nu også med på min meeeeget fine blog... tak for det Linebjorn :) Det er et lille klap på skulderen i min verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar