fredag den 10. april 2009

#25 færgepriser

Hvor er det skønt at man kan slå genvej i Danmark og tage linie 888 fra Valby til Århus via det store blå hav og Molslinien! Men hvor jeg da synes det er trælleren at den mindste brik Mathilde Kakao i verden skal koste 16 kroner på en færge. Det er mere end nede i 7-eleven.... det siger en del. Og så var den ikke engang kold (...nok)! Men jeg nød den. Åh Gud hvor jeg nød den! De dejlige 93% mælk med dertilhørende minimalt indhold af kakao, løb lystigt gennem røret så hurtigt min krop var i stand til at suge, og den flydende brune (men dog lunkne) masse ramte min tunge, og smagen bredte sig mildt, mildt i min mund og i mit svælg som jeg slugte denne gudedrik! Aaah kakao! De 30 sekunder det varede før kartonen var tømt, var de bedste 30 sekunder af denne min dag! De 16 kroner var godt givet ud! Yessør! Jeg elsker færgepriser....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar