tirsdag den 24. februar 2009

#1 Husk at man godt må hygge sig

...Lad mig starte blødt ud. Man skulle jo nødig træde nogen over tæerne, for det kan vi jo ikke have i dette pragtfulde samfund, hvor ytringsfriheden lever i bedste velgående....

Jeg har ingen idé hvad sådan et første indlæg bør handle om, så nu fortæller jeg lidt om de ting jeg kan se herfra hvor jeg sidder.

Jeg kan se en vasketøjskurv med rent tøj der forlængst burde være blevet foldet nydeligt sammen og lagt ind i skabet hvor det hører hjemme. Der er en skraldespand der forlængst burde være blevet tømt. Dens skrald har også fundet vej til gulvet. Jeg kan se en uredt seng der forlængst burde have fået skiftet sengetøj, men jeg er ikke min mor og har derfor ingen forstand på hvornår sådan noget gøres eller bliver gjort og ved hvilke temperaturer. Ved siden af mig ligger en rykker fra DRs licenskontor. Nedenunder den ligger en påmindelse fra SKAT om at jeg nok bør betale den førnævnte licens inden inkasso bliver involveret. Jeg er måske generelt bare rimelig dårlig til at få gjort ting. Der er ikke kun tale om praktiske ting. Der er mange ting jeg burde gøre, som jeg ikke får gjort. Så det vil jeg øve mig på. Heldigvis for mig husker jeg at have det sjovt imens jeg glemmer at gøre alle de ting.... og det er sgu nok egentlig meget godt! Det er vigtigt at hygge sig og tage sig en pligts-siesta engang imellem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar